Referenser

Våra lösningar är installerade hos kunder över hela Norden. Läs några av deras historier här.

Vi är nöjda när du är det

Hos Melin Medical tror vi att kundtillfredsställelse är den viktigaste drivkraften för framgång. Därför har vi dedikerat ett helt team för att se till att du är nöjd med våra lösningar. Från våra kontor i Oslo jobbar vårt Customer Success-team proaktivt för att följa upp våra kunder och säkerställa att de har fått adekvat utbildning och för att möta eventuella utmaningar som kunden har på sin arbetsdag.

Ljudintervju på norska med Jon-Arne Ødegaard
00:00 / 00:00
  • Jon-Arne Ødegaard

    Allmänläkare

    ”Melin Medical har eliminerat tidkrävande uppgifter som finansiella uppgörelser och kontantinsättningar. Vardagen är mycket lättare nu, och vi har sparat massor av pengar för att vi inte längre behöver ta hand om onödiga redovisningsuppgifter. Melin Medical har hjälpt oss med att göra arbetsdagen mer effektiv. Melin Medical tar över oönskade uppgifter från personer som är bättre lämpade för viktigare saker som patientvård.”

  • Per-Anton Sirnes

    Kardiolog

    ”Vi är otroligt nöjda med vår Melin Medical terminal! Patienterna betalar sina räkningar själva, antingen med bankkort eller kontanter och får en kvittering på plats – utan att behöva avbryta personalen. Allting är så mycket bättre på kliniken nu. En enorm förbättring!”

  • Daniel Habashi

    Allmänläkare

    ”Vi har alltid varit nöjda med Melin Medicals betalnings- och administrationslösning. Sedan vi började använda Melin Medicals har systemet blivit ännu bättre. Patienter kan nu ta över flera administrativa uppgifter själva, och mer tid blir frigjord för oss.”

  • Helge Strømskag

    Legeregnskap AS

    ”Vi för redovisningen för mer än 1 000 läkare och vårdcentraler i Norge. Melin Medicals system är användbara redskap för oss för att förenkla våra bokföringsprocesser. Vi får tillgång till de nödvändiga rapporterna angående avdrag och andra patientbetalningar, och har samtidigt full översikt över fordringar på våra kunder.”

  • Adina Hälsan

    Adina Hälsan

    ”Allt har fungerat bra. Terminalen har resulterat i kortare väntetider, mer tid för de som har komplicerade ärenden i receptionen och ett smidigare patientflyt. Vi upplever att patienten kommer in till läkaren fortare än tidigare.”